måndag 31 oktober 2011

Dagens rosett


Rutig rosett idag, i grönt och vitt med ett pärlemorhjärta i mitten.
Nu har jag, gubben och Alize precis kommit hem efter dagens/kvällens långpromenad. Alize skulle behöva hoppa in i duschen men jag orkar inte fixa det i kväll, det får vänta till i morgon tror jag. Jag har haft planeringsdag på jobbet och vi lyckades få massor gjort, härligt. Efter middagen for vi till en av svägerskorna som fyller år idag på kaffe och sedan hem till Alize för en promenad, dagen har rusat fram.
Nu blir det lite soffhäng innan Alize tycker att det är dags för lite skönhetssömn.
Under lunchpromenaden.

2 kommentarer:

  1. De rutiga rosetterna är verkligen jättefina! Hur får du fast de fina dekorationerna på rosetterna, är det med limpistol?

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Jag använder gamla hederliga "Karlssons klister", mindre kladd och "smycket" sitter jättebra. Limpistolen ger så stora lim"kluddar" och det ser inte så fint ut.

    SvaraRadera