lördag 22 oktober 2011

Dagens rosett


Dagens rosett är orange med en swarovskisten i mitten.
Vi startade vår morgon kl. 05.00 till liten trött yorkieflickas stora fasa...strax efter kl.06 startade vi färden mot Enköping för att släppa av dottern + en till tjej på lägret. Vi övriga i bilen for vidare hem till min mor för att bli där över natten till söndag.
Mor och jag har hunnit ut och shoppat en sväng och till min lycka hittade jag nya band :-) de är fotade så de kommer att dyka upp på bild i morgon. 
Jag hade Alize med som vanligt under fotograferingen och fick till några riktigt bra bilder på henne, motivationen att vara duktig vovve kom via en liten bit korv :-)
Liten hösttös...

 Imorgon ska vi ner till sjön och ta upp bommen vid båtplatsen...hoppas på fint fotograferings väder...kanske blir det kaffe på piren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar