fredag 28 oktober 2011

Sen leverans


I mitten på augusti beställde jag ny löptrosa och fyra rosetter till Alize från Gustaf & Evita, idag kom de!?!
Jag har väntat och väntat, glömt bort, kommit ihåg...tiden har ramlat iväg helt enkelt...men för ett par veckor sedan skickade jag ett mail och undrade vad som hänt...tydligen försvann mitt paket i samband med en flytt av ett lager. De skulle genast skicka ett nytt paket och då lägga med ett par extra "trosor" och några rosetter ( det behöver ju jag ha,ha). De är de rutiga som jag fick som plåster på såret, roligt då de är dessa som jag valde bland när jag skulle beställa :-)
Tyvärr så tror jag att jag beställt en storlek för liten...
Trosan sitter lite för långt ner på rumpan som ni ser...Alize har ett par trosor från Gustaf & Evita sedan tidigare men jag kom inte ihåg vilken storlek de hade (storleken står inte i trosan). I övrigt vill jag säga att de är välsydda och har en toppenbra passform (om man beställer rätt storlek givetvis), ett stort + är att de finns i en mängd olika färger och mönster...både diskreta och lite roliga.

Här är det fyra rosetterna som jag beställde...söta tycker jag...kul att ha någon annans design ibland...tidigare har jag varit lite missnöjd över att rosetterna från G & E varit fulla av limkladd men inte denna gång, jippi!

Vi invigde den svarta med rosa ros direkt = dagens rosett :-)

"Gratisrosetterna" kunde jag dock varit utan...fin gest att skicka med dem, men de var inte bra gjorda...
Hårspännet syns framifrån och de längst fram tappade sina hjärtan direkt. Förmodligen är de 2:a sortering.

Betyg i det stora hela...kläder och sådant är välsytt och de har bra passform...lite roliga saker...inte massproduktion...rosetterna var fina denna gång... = jag kommer definitivt att beställa kläder flera gånger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar