onsdag 19 oktober 2011

Mina söta barn


Sonen (18år) skulle iväg och spela fotbollsmatch med skollaget idag och hade fixat med matlåda under kvällen igår...för att inte glömma något hade han snabbt skrivit ner på en liten lapp vad som skulle med och lagt på köksbordet...dottern (16år) går då dit och skriver till det sista på lappen.
När jag såg lappen i morse på väg till jobbet la jag dit ett kort på mig :-) ...sonen plockar ner kortet i plånboken och bockar av att uppdraget är utfört :-)
Sötnosar!

Jag har sedan de var små och börjat sova borta skojat och frågat om de har packat med allt och sedan avslutat med -har du med kort på mamma?
Rörd mor här hemma...

6 kommentarer:

  1. Ja visst va det. Han log så rart när jag frågade vad han gjort av kortet och sa -jag la det i plånboken så klart. Det blir en extra julklapp för det ha, ha

    SvaraRadera
  2. Ja det måste han få! Och en till dottern som skrev dit det;)

    SvaraRadera
  3. Ja, du har givetvis rätt...klart hon också ska ha en extra :-)

    SvaraRadera
  4. Så gulligt.
    Ska börja med det jag också Men problemet är att jag inte har ngt kort på mig själv allt finns på datorn.

    SvaraRadera
  5. Ja det är ju det som är risken med dagens teknikutveckling...jag hittade dock ett överblivet kort efter att jag förnyat körkortet :-)

    SvaraRadera