onsdag 19 september 2012

Dagens rosett


Aprikos med guldkant och ett hjärta som prydnad i mitten, så ser dagens rosett ut :)
Idag har jag klippt och format runt Alizes tassar + klippt bort päls mellan trampdynorna och Elza har fått sina klor klippta.
Alize skulle behöva göra ett besök på hundtrimmet inom en mycket snar framtid...eventuellt att jag själv ska göra ett försök igen...svägerskan har en trimmer som jag får låna. Kroppen tycker jag inte det är något problem med men att få ansiktet bra tycker jag är desto svårare. Kanske får bli helgens göromål...
Söta flickor!


2 kommentarer:

  1. gulliga tjejer,alla tre,. du får gärna testa min trimmer,om du vill kram eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lånar den gärna vid tillfälle :) Nu fick jag låna svägerskans men den är inte den bästa för Alizes "ulliga" päls men den får duga för stunden.
      Kramis!

      Radera