onsdag 26 september 2012

Dagens rosetter

Alizes rosett
Elzas rosett
Idag har flickorna likadana rosetter i sina tofsar :) Vinrött/vitt i rutor och med en pärldekoration i mitten som det lilla extra.
Som vanligt på onsdagar har jag slutat tidigt och det innebär att det vankas en tidig långpromenad för mina små flickor...vi gick ut i tråkigt väder men ni vet ju hur det är...det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...
Fina flickorna här hemma fick på sig sina super täcken så de höll sig varma trots duggregn...
Här kollas det minsann...

Vi gick en sväng innan vi gjorde ett besök på husses jobb...matte fick gott kaffe och flickorna blev ordentligt klappade av alla arbetskamraterna :)
Väl hemma igen hade sonen kommit hem så jag passade på att dra på mig träningskläderna och ge mig ut en timme på egen hand...sedan har jag fixat med middag (biffstroganoff och ris, mumma) och tvätt. Jag har även bakat...vad får ni se imorgon + att jag delger receptet :) det har med frön att göra igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar