tisdag 18 september 2012

Tre fina flickor i soffan

Alize smakar på duschvattnet.

Idag har det varit full rulle på mig :) efter jobbet blev det ett träningspass på 1 timme i regn...har man bestämt sig så har man...planen var att ta med Alize men på grund av vädret fick hon vara hemma...det hade inte blivit något vidare tempo med en vovve som inte tycker om regn. Efter middagen som gubben knåpat ihop förberedde jag morgondagens middag och sedan tog jag med mig båda mina flickor ut på promenad som slutade med att jag och de sprang kilometersspåret...ville kolla om Elza följde med utan koppel när jag sprang, det gjorde hon så fint :) Alize är ju van att vara lös i spåret så det var kul att det funkade även med Elza...då kan jag ha med båda vovvarna när jag springer.
Väl hemma blev det duschning för oss alla tre...efter att flickorna blivit fönade sitter vi nu i soffan och har tisdags mys :) Jag har hunnit med en sväng med dammsugaren och förvällt svampen som grannfruns mamma kom med också :)
Får jag komma upp nu?
Det är med andra ord tre väldoftande pinglor som finns här i vårt hus...Elza är som vanligt full av bus ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar