lördag 1 september 2012

Sköna fredag :)


Lockade över vovvarnas älskade extramatte på lite bubbel för humöret och fotbad för trötta arbetsfötter igår :)
Elza var nyfiken på den jättestora vattenskålen som favvo extra matten stoppat ner fötterna i ...inte blev det mindre intressant då hon vippade på tårna där i.

Som tilltugg hade vi Philadelphiaost, lufttorkad skinka och honung på italienska kex, passade perfekt till kallt bubbel :)

Elza la sig att sova bredvid mitt fotbad tillslut...

Fredagar brukar bli bloggfria har jag märkt...orken finns inte alltid efter en arbetsvecka...sedan brukar jag hålla just fredagen fri från saker att göra och bara unna mig något roligt och avkopplande.
Efter gårdagens arbete hade jag bestämt mig för att genomföra en riktig power walk, tyvärr var inte vädergudarna på min sida...regnet fullkomligt vräkte ner...skam den som ger sig...på med träningskläderna och ge sig iväg...kan tala om att det endast var vetskapen på att dottern var hemma och lagade en god middag som fick mig att genomföra träningen...en varm dusch, middag i kroppen så var jag redo för bubbelmys med fin väninna :) En riktig fredagsvinnare vill jag lova!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar