fredag 7 september 2012

Fredags rosetten


Min fina Alize har idag haft en rosett som är guldfärgad med Burberry inspirerade rutor, en bärnstensfärgad swarovskisten pryder i mitten.
Efter en natt med magont tog jag mig till jobbet kl 06.30...en tung, lång dag senare kom jag hem för att ta en tränings runda med Alizes älskade extramatte. Tur att värsta magvärken gått över så det funkade med träning. Alize blev kvar hemma idag då jag ville gå fortare än vad som det blir med en kissande och luktande Alize som sällskap.
Väl hemma möttes jag av sonen som grillade kött till middag och gubben som klippte gräsmattan :) sonen dammsög igår så det är redan avklarat inför helgen, härligt! Själv så passade jag på att baka en kaka inför helgens besök av flickornas uppfödare :)
Alize njuter i solen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar