fredag 23 november 2012

Fredag :)


Förra fredagen var jag och fina flickorna iväg och hämtade husse vid småbåtshamnen igen...Elza och Alize hade som vanligt fullt upp med att undersöka alla spännande platser. Alize hade den goda smaken att inte ta sig ett dopp men Elza var nära...
Dagens (eller förra fredagens) sötnos.

Den här fredagen har det inte hänt särskilt mycket...middagen gick dock även denna fredag i lathetens tecken...det blev hämt pizza. Flottigt men vansinnigt gott :)
Nu ska jag strax ta mig i kragen och bada mina lortiga flickor...Alize får droppar i ena örat mot sin inflammation och ser för bedrövlig ut vill jag lova.
Imorgon ska jag åka till Stockholm på dagen och på kvällen är jag och gubben bort bjudna på middag till goda vänner...en fantastisk lördag med andra ord :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar