söndag 11 november 2012

Utställningsbilder :)


Fick lite bilder från utställningen via mail igår, tack Fia!
Det var kul att få dessa att ha som minne från Elzas första utställning...från Alizes första har jag skrivit ihop en liten minnestext med bilder...ska göra lika till Elza och sätta i hennes pärm tillsammans med omdömet och rosetten.

Mycket kammande, borstande, putsande och sen ska rosetten på plats...inte lätt att vara en utställnings Yorkshireterrier.
Nu är allt över och rosetten sitter på svaj...min fina tös!



6 kommentarer:

  1. Hej! Kul att se foton och du kan verkligen skriva till utställningsbilderna. En fin Elza!
    Kram från Eva o Vovvarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack till fotografen säger jag :)
      Kramar från oss!

      Radera
  2. Det var lite som att välja mellan... hmm... en dålig bild och en annan dålig. Var ingen riktig fotograf som tagit bilderna direkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att få bilder i alla fall :)Inte var de det sämsta direkt, helt ok! Tack för hjälpen!
      Ha det gott!

      Radera
  3. Får man vara så fräck och fråga hur mycket Elza väger? Brukar de vara petiga med vikten under utställningar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fråga en fröken om vikten...hmm, ja du är inte lite fräck du... :) Svaret är ja, de är petiga med vikten, inte för mager och inte för rund, jag vet inte Elzas vikt men ska till veterinären imorgon och då ska jag väga henne. Jag återkommer med andra ord med svaret :)
      En sak är säker i alla fall...Alizes vikt är inte godkänd...

      Radera