lördag 10 november 2012

Lillan är hemma igen


Åh, vad skönt att lillfian är hemma igen! En mycket trött fröken har kurat ihop sig bredvid mig i soffan...
Hur gick det nu då...både ris och ros kan jag väl säga...omdömet från domaren var vi nöjda med, fina färger och päls,bra huvud och uttryck m.m.... men hon hade inte gått så bra i ringen. Det är väl en sak att gå med mig här hemma i lugn och ro kan jag tro, nu gick hon med en som hon aldrig hade sett förut och på ett "konstigt" ställe. Vi får jobba vidare med ringträningen inför nästa utställning.

Det blev HP i alla fall  = lovande hund :) 


4 kommentarer:

  1. Åh va Lilla Elza var söt! Ett riktigt litet charmtroll, så lugn och fin hon var idag. Hon verkar vara en riktigt go liten hund :) / Anna & Lexie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hörde att hon varit väldigt lugn...inte den Elza som vi är vana vid direkt :)
      Lexie hade varit duktig och fått rosett med berättade Eva, kul :)Hon är söt, jag fick med några fotografier som blev tagna under dagen.

      Radera
  2. Hp på sin första ringspring är inte fy skam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inte illa alls :) Ger mersmak på utställningar...

      Radera