onsdag 28 november 2012

Utan missöden i år...


Årets sista stora prövning är över...och denna gång utan några missöden...
Jag har klarat av att backa med båtkärran :) och båten är numera hemma på gården och den har även blivit avtvättad.
Att backa med någon typ av släp är tyvärr inget som jag är särskilt bra på...backa med bara bilen är absolut inget problem, det är jag snarare riktigt duktig på...men det blir totalt kaos i skallen med släp...fattar inte, det går bra en liten bit men sen...ja, ja nu är det klart och det var ovanligt smidigt.
Vi var de sista som tog upp båten ur böljan den blå!!! Har man en fisketokig gubbe eller :)
För er som inte varit med här i bloggen så länge kan jag avslöja att för två år sedan "råkade" kärran rulla ut till havs...öööh, det var is i rampen och vi var tvungna att koppla loss från bilen och det var då det hände. Den kom så långt ut att bara "klykan" stack upp ut vattnet, det tog ett tag att få upp den vill jag lova...
De ystra flickorna var givetvis med och busade.
Vått och kallt men mycket kul tyckte Elza.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar