tisdag 13 september 2011

Dagens rosett

Prickig rosett idag med...röd med vita prickar och vita pärlor...så blir det när man är lite lat och tar den rosett som råkar ligga i närheten...men Alize är lika nöjd och söt som vanligt i alla fall :-)
I morgon ska liten Yorkie flicka åka till frisören...lockarna får falla för sista gången innan vintern. Jag kommer att vara borta en vecka nu i höst, ska in på operation, då är det smidigt för övriga familjen att hon är kortklippt och lätt skött. Ska se om frissan kanske kan ta av lite extra kort i ansiktet denna gång, håret växer ut så fort. Men tofsen kommer att vara kvar...
Liten sötnos ute på lunchpromenad.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Trevligt att du hälsade på min blogg, jag är glad att jag på sås sitt även hittade din blogg. Vi har ju båda två små Yorkies hemma och det är alltid kul att läsa om andras busfrön :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag håller med om att det är kul att läsa om andras liv med en liten Yorkie. Det är så mycket som är lika i deras sätt att det blir så att man nickar igenkännande och ler.

    SvaraRadera