söndag 11 september 2011

Hundutställning i Gimo

Så här är jag inte van att se A-planen på Idrottsgården i Gimo...under gårdagen var jag och jobbade + tittade på hundutställningen. Vädret visade sig från sin bästa sida och det var fullt av glada människor och vackra hundar.
Kikade givetvis på Yorkarna
Ser ut att njuta av uppmärksamheten
Tvillingvagn med Rysk toy terrier...en ras som jag för övrigt tycker verkar jättemysig.
Leonberger på språng
Löwchen hane innan han skulle in i ringen.
Inte ett strå ligger fel...
Full fokus på matte
Kul att ha en så stor utställning på hemmaplanen för en gångs skull. Hade tyvärr inte möjlighet att bevista den idag söndag också då vi gjort annat + strax ska åka på fotboll. Undrar hur Alize kommer att reagera i morgon då hon kommer dit, med tanke på alla dofter menar jag. Det brukar ju inte lukta av så många andra hundar på "hennes" idrottsgård...förmodligen kommer hennes öron inte att fungera utan hon kommer springa runt och lukta och vägra lyssna på mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar