måndag 19 september 2011

Dagens rosett


Idag blev det en helröd rosett med ett vitt pärlhjärta i mitten.
Vilket skitväder vi haft hela dagen idag, regn under vår lunchpromenad så både Alize och jag såg ut som två dränkta katter...det fick bli fotografering inomhus. Efter att ha jobbat sent idag var det guld att komma hem till färdiglagad middag och sedan slå sig ner i soffan en stund innan vi ska dra iväg och se sonen spela boll igen. För att vara en kvinna som INTE tycker om fotboll så måste jag säga att jag tittar otroligt mycket på just fotboll :-) Vad gör man inte för sina barn.
Bara så söt.


2 kommentarer:

  1. Hej och stort grattis i efterskott!
    Jo minnsan hon är så söt Alize! Imorrn blir det dags att klippa moder Nita,vi får försöka att träffas i oktober,göra ett foto av dem.
    Utställningen i Högbo bruk,fick lilla Ellie mkt fin bedömning,och vi hade en sådan trevlig dag tillsammans! Ellie med moder och fader och alla mattar o hussar,se foto via vår hemsida/Lykke!
    Kramar från Eva!!!!

    SvaraRadera
  2. Födelsedagsbarnen hälsar och tackar.
    Jag har precis spanat in hundfamiljen på hemsidan, fina bilder. Lykke hade en tjusig rosett tycker jag ;-).
    Kul att allt gick så bra.

    SvaraRadera