lördag 17 september 2011

Kaffepaus...


Jag vaknade igår natt 03.00 med vansinnigt jobbig huvudvärk...urk...gick till jobbet kl.06.30...mådde pyton...inget val än att jobba på...Ibumetin var min vän...fick en välbehövlig vila på jobbet då barnen sov...huvudvärken klingade av...skönt.
Slutade kl.14.00 åkte till Uppsala med delar av familjen, födelsedagspresenter inhandlades (de sista)...hemma igen 19.00...hittar hemmet nystädat och fint...hur lycklig blir man inte :-) Min söta, rara dotter hade varit hemma och städat så fint, det enda som var kvar var dammsugning och torkning av golv...det fixade gubben utan protest :-)
Idag har jag hämtat tårtan på kondis, gjort en god födelsedags frukost, duschat, njutit av att vara med familjen och nu kaffe och bloggning. Skönt!
Om en stund kommer min mor med sambo och hunden Buster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar