söndag 4 september 2011

Nytt i rosettlådan

Igår sydde jag några nya rosetter till rosettlådan...det blev prickigt som blev det gemensamma temat denna gång. Dessa har ett hårspänne på baksidan och kostar 60 kr/st (+ porto)
Idag har jag börjat sy rosetter med latexsnodd på baksidan då det är flera som hört av sig och vill köpa sådana också, jag fotar och visar när de är klara. Det blir en hel del prickigt även där...
Lila (blir den bra till Kajsa?)
Röd/vit
Grön
Cerise
Ljusrosa
Brun
Hör gärna av er till mig, madeleine.nilsson@edu.osthammar.se om ni hittar någon favorit :-)





2 kommentarer:

  1. Åh så fina! Älskar den bruna, Lady hade nån sån liknande! Bara hunden som saknas... hehe

    SvaraRadera
  2. Hej Fia!
    Tackar, tackar...
    Tänker på Lady ibland jag också.
    Hoppas du trivs på nya jobbet.
    Kramis

    SvaraRadera