torsdag 15 september 2011

Dagens rosett


Då solen lyser med sin frånvaro idag, fick det bli en ljusgul rosett med swarovskisten i mitten som får lysa upp lite :-)
Jag är just nu hemma på lunchrastning av Alize och såg att det fanns tid för att uppdatera bloggen så jag passade på. Vi har busat hemma på gården, fotograferat + att jag har hunnit trycka i mig ett X antal stora plommon från trädet...så jag får kanske säga grattis, till mina arbetskamrater i eftermiddag :-).
Alize och jag planerar en långpromenad efter jobbet och inhandling av nödvändigheter till hushållet. Funderar allvarligt på om det ekonomiskt skulle bära sig att skaffa en ko...fattar inte att det kan gå åt så otroligt med mjölk...när jag tar upp ämnet här hemma så dricker alla bara vatten!?!
Alize verkar trivas i sin korta frisyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar