lördag 24 september 2011

Gårdagens rosett


Igår hade Alize denna rosett, rutig i rött/blått/grönt med en swarovskisten i mitten.
Medan jag och min far åkte till Umeå för att få bilen servad var Alize med min mor i Bjurholm hos min bror. Det var bättre för henne att vara där och få gå på promenad och leka än att sitta i bilen och vänta.

Alize har tillbringat mycket tid med att busa med fars pudelkille, Puffe. De fungerar jättebra tillsammans och följer efter varandra hela tiden.
Liten och mellanstor på promenad...

Vit och fin men långhårig...

2 kommentarer:

  1. Tjabba Alize! Tänk att du har fästmän över hela landet, och här får jag sitta och sukta i Hagmurn, lite avis är jag! Ha det gott bland hjortron och älgkött, kram från alla två-och fyrbenta!
    Warga the fulipuli.

    SvaraRadera
  2. Tja Warga!
    Om du tog och kammade till dig lite så kanske du får napp du också...du förstår väl att det där med dreadlocks är ute...kortklippt med söt rosett går hem hos alla pojkar :-) Men du vet väl att Buster får du låna hur mycket du vill...
    Krama din matte och husse från oss här hemma.

    SvaraRadera