torsdag 29 september 2011

Vi är tillbaka...




Hej hopp! Nu är vi tillbaka på banan...alla problem är borta och vi är glada :-)
Här har jag precis idag avslutat en kurs som jag gått sedan i våras, skönt att lägga det åt sidan. Städning inför helgen avklarade vi hjälpligt igår redan...skiter i resten och åker till min mor på lördag och plockar svamp istället. I morgon kväll blir det middag med mina närmaste arbetskamrater = mycket roligt skratt.
Liten Alize flicka mår bra men är inte glad i fukten i gräsmattan på morgonen och att hon måste ha reflexväst på kvällspromenaderna. Ska korta banden i hennes nya reflexväst i helgen + fota och visa sedan. Har även kvar att fota och visa inköpen av nya band från Umeåresan. Jag ska även ge mig på att fixa ihop nya sorters bling till Alize, visar så fort jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar