fredag 16 december 2011

Gårdagens rosett


Igår blev det en "köperosett" som fick pryda Alizes tofs. Rosa/vitrutig med rosor i två rosa toner och en liten sten i mitten.
Gårdagen var otroligt intensiv...fick massor gjort och han med att umgås med flera mysiga vänner. Jag drog igång direkt på morgonen och städade huset...ska vara ärlig och avslöja att dammsugning inte är att rekomendera när man är nyopererad :-( Ska spara det till gubben nästa gång...sedan blev det postning av julkort och paket, handling, matlagning, lite bokningar av viktiga göromål, hade matgäster...mycket trevligt... och på kvällen var jag iväg och gratulerade rar svägerska som fyllde år.
Denna lurviga fröken är numera ett minne blott...jag han nämligen med att åka till hundtrimmet och få henne klippt igår också :-) hade så otrolig tur att få tid samma dag som jag ringde. Jag ska fota henne idag så ni får se hur min lilla "surikat" ser ut efteråt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar