söndag 4 december 2011

Julklappar


Så här kommer det att se ut under vår gran i år...röda klappar med vita prickar och till det rött snöre...snart är det dags att sätta sig ner och börja slå in lite julklappar som är inhandlade och ligger på vissa strategiska ställen i huset :-) Mina söta barn vet kanske var det ska leta...men om de vill tjuvkika inte mig emot, de förstör ju bara för sig själva...eller hur ungar!?! Skämt åt sido...jag har redan fixat det mesta redan innan min operation som jag haft datum för långt i förväg, perfekt då att hinner man ju få undan städ, julhandling och mycket annat så nu kan jag i lugn och ro bara göra lite smått och roligt om dagarna. Jag är sjukskriven hela december ut då jag har tunga lyft på jobbet, gissa vad jag och Alize ska mysa, promenera och bara ha det bra med varandra, härligt!
P.s papper och snöre har jag köpt på Lagerhaus D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar