tisdag 7 maj 2013

Hipp hipp hurra, på sonens 20års dag!!!


Sonens önskade favorittårta, chokladmoussetårta med maränger och pistaschnötter.

Jo fina sonen fyller som sagt var hela 20 år idag :) Han var så efterlängtad den dagen han kom till oss, en liten skrynklig kille med smala armar och ben. Den vackraste baby jag någonsin sett, han är fortfarande vacker men dock inte någon liten kille längre utan en vuxen man. Jag är så stolt över att vara hans mor! Grattis min älskade son!

Blåbärsbullar som min jobbarkompis duktiga dotter bakat åt mig, kolakakor och filkaka...kalasdags :)

Sonen valde dagens middag, Flygande Jakob. Det var riktigt länge sedan jag gjorde det, men det smakade riktigt gott. Ska nog vara ärlig och tala om att jag, syrran och mors sambo inte var riktigt snälla i vårt utlåtande första gången min mor gjorde Flygande Jakob till middag, tur att man blir klok med åren :)

Nej, nu ska vi fira sonen med fika...Elza får sitta bredvid och titta...lite kul att de fyller samma dag i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar