torsdag 16 maj 2013

Torsdag hela dagen lång...

Elza som njuter av solen
Vilken lång dag...
Startade med att skjutas dottern till tandläkaren kl 07.15...sedan till jobbet för att jobba till kl. 19.00...hem och hämta flickorna för en lång kvällspromenad.
Inte nog med det...jag sover som en kratta sedan en vecka tillbaka...svärföräldrarna som båda är över 80 år sover i vårat sovrum så vi alla andra trängs på övervåningen...jag har alltså sovit på en madrass på golvet...inte skönt i längden. Inatt gav jag upp och klämde in mig i dotterns säng, hon har en 120cm bred så det gick riktigt bra tills det landade två Yorkshireterriers där också...då blev det lite trångt...Gubben som har ont i en axel + ryggen får sova skönt i gästsängen, visst är jag snäll :)
Men vet ni vad...de åker hem i morgon och då flyttar jag in i sovrummet igen...ska nog ta ett bad och sedan krypa i säng tidigt och njuta :) Nu vill jag dock förtydliga att jag tycker om att ha dem här men att jag bara saknar min egen säng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar