måndag 13 maj 2013

Långpromenad i solen :)


Idag efter jobb och middag tog jag med mig mina fina flickor på en riktig långpromenad i den underbara solen som värmer så fint...både på skinnet och i själen :)
Alize och Elza traskade på som två små lokomotiv varvat med en massa spring i dikeskanten...var lite bekymrad över fästingar dock. Hur som haver fick fina flickorna plötsligt ett tokryck och sprang som galningar ner i "skitdiket"...hur galna som helst. De såg allt annat än välvårdade ut när de var klara...blöta och leriga...jag kunde inte annat än att skratta åt deras lycka och upptåg...så glada flickor.
Som ni kanske förstår så blev det att gå raka vägen in i duschen...det blev stereo bad...båda två samtidigt. Det gick riktigt bra :)
Fick ett sms under promenaden...det var från min fina träningskompis...Dags att öka farten stod det :) Hon såg oss gå förbi sitt jobb.
Men hur ska man kunna öka farten med en Alize som löper och måste pinka och snitsla bana till alla hanhundar i grannskapet hem till oss...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar