onsdag 29 maj 2013

Onsdag hela dagen...

Dagens lilla sötnos :)
Äntligen har den här dagen börjat gå mot sitt slut...en riktigt lång onsdag har det varit. Hmmm, nu lät det som om det bara varit skit men så är det inte alls...men dagen har känts lång bara.
Efter jobbet så var det dags för årets första mjukglass...en liten tradition som jag har tillsammans med min fina dotter...vi äter alltid den första tillsammans :) Hon har det tufft med alla prov och inlämningsuppgifter de sista veckorna och jag ville muntra upp henne lite efter dagens prov...Mjukglass är gott!!!
Jag har varit till farbror doktorn på den årliga kollen...eller farbror och farbror...han såg ut som en pojkspoling...undrar om jag börjar på att bli gammal...hur som haver så var allt bara bra :)
Hemma slängde jag ihop en gryta till middag...sedan på med träningskläderna och ut på en långrunda...den första på över en vecka...fasen vad jag tappat på att vara sjuk :(
Mina fina flickor fick sin långrunda med husse idag, han slutade jobba tidigt så de passade på att gå innan jag kom hem från jobbet.
Ja, så här spännande dag har jag haft...visst ja, jag har ju beställt lite bubbel till helgen också...gubben ska bort så jag har passat på att bjuda hit en av mina alla svägerskor på en bit mat...ska sätta mig och leta recept snart. Ser fram mot trevligt sällskap :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar