tisdag 18 juni 2013

Min lördag

Ny favorit, Starbucks iskaffe med mindre fett och socker.
Pratade med min mamma i lördags medan jag lagade middag, en vana jag har..att prata i telefon medan jag lagar mat, hon berättade att min moster var på besök...sedan flera dagar tillbaka. Min moster bor 60 mil bort från mig så det kändes dumt att missa att träffa henne.
En snabb avslutning med middagsfixandet, packa lite kläder, rycka en flaska bubbel ur kylen, tanka bilen, och göra i ordning flickorna och deras saker...i sista stund fixa det obligatoriska bilkaffet...kallt den här gången...dags att prova Starbucks kaffet med mindre fett och socker...en riktig höjdare tyckte jag :) och så iväg...

...väl framme så njöt jag av mosters sällskap och lite kallt bubbel...mysigt att bara sitta och prata och inte behöva tänka på en massa saker som behöver göras, perfekt lördag.

Alize och Elza hade det också bra men var lite avundsjuka på Buster som fick vara ute mycket längre än de...men så är det ju...att stora killar får vara ute lite längre än små flickor...sedan att den stora killen är en stor mjukis med ett helt koppel av gosedjur spridda runt sig är en annan sak...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar