måndag 24 juni 2013

Premiärbad

Alize blev törstig av promenaden
Jag, gubben och dottern tog med oss fina flickorna på en promenad till dammen så de skulle få bada lite då det var så varmt igår.
Tog med mig den nya leksaken jag köpte till dem för ett tag sedan...vattenleksak som flyter...givetvis rosa :)
Alize traskade ut och luktade på den...skitsak såg hon ut att tänka...den fick ligga där och guppa...
Men att vada omkring i det svala vattnet tyckte hon som vanligt om...Alize har svårt att låta bli att bada :)
Elza var mer tveksam om jag säger så...inte något sprudlande intresse för vattnet...
Jag lyfte ut henne en bit så hon fick simma iland...en kort bit så liten fröken skulle svalkas av lite...fy så blött, liten skyndade sig upp på torra land kan jag tala om. Kan konstatera att hon förmodligen aldrig kommer att njuta av vatten på samma sätt som Alize.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar