fredag 7 juni 2013

Min underbara dag


Så här har jag haft det efter jobbet idag...solvarm klippa och blått hav :) vansinnigt jobbigt att jobba när jag skulle ut i skärgården direkt efter...längtade så mycket.

Vattnet är snart badvänligt...idag valde jag att bara gå i med benen...lite för kallt för mig än så länge...men snart så. Fötterna fick ligga i länge, skönt att vippa på tårna i vattnet.

Två Mariekex och kaffe i plastmugg från IKEA...inget finfika direkt men känns lyxigt när utsikten är som denna...

Hit återvänder jag så fort det går :)


"Spöket" till vänster i bild är min rara dotter som följde med...inte lätt att se på mobilen i solgasset...det blir till att gömma sig under handduken en stund...
Gubben med kompis var och fiskade medan vi tjejer solade i tre timmar, vilken dag...hoppas att den här sommaren bjuder på massor av sådana här dagar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar