tisdag 5 juli 2011

Dagens rosett

Yorkieröd rosett med swarovskisten i mitten har Alize idag. Tyvärr gjorde blixten så att rosetten ser cerise ut :-( svårt att fota inomhus tycker jag.
Idag kör vi packning här hemma, vi ska iväg på minisemester till min mor. Sonen med flickvän blir kvar här hemma, han har fått i uppdrag att klippagräsmattan och göra fint ute. Snälla föräldrar va!
Lilla fröken har fått klorna klippta på morgonen och i morgon ska pälsen klippas...jag har fått låna en trimmer som ska få hjälpa mig att fixa lilla damen. Jag har packat ner alla kammar, borstar och saxar som kommer att behövas. Shampo och balsam kommer också att behövas...ingen toppen dag för Alize i morgon med andra ord...
Ska nog packa med rosettlådan också...är sugen på att sy en skinnrosett...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar