lördag 30 juli 2011

Gårdagens rosett

Dottern skulle ut på sjön igår och tyckte att det var självklart att Alizes  rosett skulle vara blå...och så blev det son ni ser...blå/vitrutig med vita pärlor i mitten.

Vilken dag det blev igår, full rulle...vi gick upp ganska tidigt för att vinka av min far och hans sambo som startade sin resa hemåt, sedan plockade och donade jag här hemma efter duschen...sen ville dottern ha skjuts till en kompis, gubben ville åka till Gävle och sedan vidare till min mor med sambo för att överraska dem, vilket passade mig bra :-) Sagt och gjort vi drog iväg och blev borta till ca kl. 19.30. Sedan åkte jag och handlade, drack kaffe hos Alizes älskade extramatte (ja då Alize var med) sedan hem och grilla korv till middag över öppen eld med gubben...då bestämde jag och dottern att vi skulle åka till min mor dagen därpå, alltså idag !?! Så nu ska jag strax packa ihop lite kläder så det är klart för avfärd efter dotterns fotbollsmatch i em. och sedan tillbaka dit vi var igår kväll!!! Hon kommer att ta med sig en kompis på trippen så jag behöver bara roa mig själv ;-)
Gårdagens sötnos.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar