torsdag 21 juli 2011

Världens sötaste kille...

Kolla in vilken raring jag var och hälsade på i går kväll...lilla herr Duplo. Tänk vad det är mysigt med valpar...jag bjöd in mig själv på en liten gos stund, kunde inte motstå att få mysa lite med gossen :-) Hans snälla matte bjöd på trevligt prat och vaniljglass med hjortronsylt så besöket var en riktig höjdare vill jag lova, tack!

Stora, mjuka och gosiga tassar... tänderna var inte lika mjuka...aj,sylvassa rackare...
Stor, liten bebis...kvällen slutade med att han somnade sött i mattes famn.
Familjen har en stor gullegris också; Lego.
Han ville gärna gosa lite han också, satte sig nära med rumpan och ville bli kliad på ryggen.
Behöver jag nämna att denna familj har större bil än oss ;-)


2 kommentarer:

  1. Tusen tack för besöket. Du gjorde helt rätt i att bjuda in dig själv. Mysigt och sitta och prata bort en stund.

    SvaraRadera
  2. Det är jag som ska tacka :-)
    Ser att du hittade igen matskålen som jag pratade om, kul att den funkar. Vi ses!
    Förresten, det var Svartviksstugan som jag var till då jag var liten...frågade mor igår.

    SvaraRadera