fredag 15 juli 2011

Dagens rosett

Dagens (och gårdagens) rosett är ljusrosa med vita pärlor i mitten.
Idag på morgonen kom vi hem från Finland där vi varit i en vecka hos mina rara svärföräldrar. Det var hela familjen + sonens flickvän som drog iväg över till mellersta Finland. Bloggen har skött sig själv under tiden...busiga jag gjorde några tidsinställda inlägg innan jag åkte.
Alize är totalt slut efter resan hem (nattbåt) som blev lite väl orolig för henne, hon blev superstressad på morgonsidan. Husse fick gå ut på däck (där var hon lugn) med henne och han stannade där i två och en halv timme!?! Vad jag gjorde?...Ööö sov så klart... till mitt försvar hade jag kört 50 mil till båten på finska sidan och skulle köra hem från båten på svenska sidan, gubben har inte körkort nämligen. Så han tyckte att det var viktigare att jag fick sova, raringen.
Väl hemma har vi försökt sova igen lite tid och bara njutit av att vara hemma igen + att dotter och gubbe har varit och tränat på fotbollsplanen. Alize och jag åkte dit en stund också men blev inte långvariga då det behövdes handlas och lagas mat.


En totalt okammad liten vovve på fotbollsplanen i eftermiddags.
Jag kommer att visa många fina bilder på liten söt vovve + på lite av det vi gjort under den gångna veckan men det börjar jag med i morgon...nu blir det till att krypa ner i min sköna säng, min egen säng...tror nog att jag får sällskap av liten vovve :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar