söndag 24 juli 2011

Gårdagens rosett


Igår körde vi på rutig rosett, blått, grönt och rött gick färgskalan i. En swarovskisten i mitten pryder denna rosett.
Igår var jag iväg och inhandlade fyra nya sidenband till den kommande höst kollektionen. Jag kommer inte att börja sy den än men jag kommer att fota banden och visa så ni får se färgerna innan. Kanske något som lockar er till en rosettbeställning...

Nu ska vi snart packa ihop våra saker jag och Alize och bege oss hemåt igen till övriga familjen. Min far med sambo och hund kommer att komma hem till oss på besök i kväll, lika bra att åka hem i tid och se hur hemmet ser ut. Det behöver förmodligen dammsugas och plockas undan en hel del, troligen behövs en sväng till affären också. Ja, ja tillbaka till verkligheten med andra ord...
Skämt åt sido, det ska bli roligt att få besök av far och hans sambo igen. Alize gillar pudeln Puffe också ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar