torsdag 10 november 2011

Dagens rosett


Idag blev det en grön rosett, vita prickar och ett vitt hjärta piffar upp :-)
Jobb, jobb i olika former har skett idag...handledning, vanligt arbete och medarbetarsamtal med chefen...ombyte förnöjer.
Hemma igen blev det en tur till affären, snack med familjen och soffmys. Gubben och Alize har varit ute på kvällens långpromenad. I morgon slutar jag tidigt...så jag längtar efter en långpromenad i dagsljus. Hoppas att vädret är på min sida, håller tummarna.
Jag ska i helgen sätta mig ner och få lite struktur på kommande veckor...vad som ska göras och när...jag har en hel del framför mig innan jul som kommer att ske, bland annat en kommande operation så det gäller att ha allt planerat för att få allt gjort i tid innan tomten kommer ;-)
Det är tur att jag alltid kan vara ute med Alize i dagsljus under våra lunchpromenader. Det gäller att ta till vara på dygnets ljusa timmar nu. 

2 kommentarer:

  1. Vi måste se till att *hälsa på* er Jag och Camilla (som äger StorTindra) till sommaren. Vi vill ju köpa rosetter både jag och Camilla..:) Hon har sommarhus i Öregrund så det är ju inte långt ifrån...Kraamar från oss..:) Och JA absolut nu kommer det bloggas om valparna..:)

    SvaraRadera