lördag 12 november 2011

Dagens rosett


Ett litet försök att muntra upp i gråvädret, valet av dagens rosett föll därför på en turkos rosett med stor swarovskisten i mitten.
Idag har jag kört in min dotter och en kompis till henne till Uppsala, de hade samling inför matcher med Upplandslaget i Cup Kommunal. Matcherna ska spelas i Stockholm lördag och söndag så de ska bo på hotell och kommer hem i morgon. Fick precis höra att de vunnit matchen mot Gotland, grattis tjejer!
Jag passade på att ta en sväng på IKEA och några till ställen då jag ändå var i närheten, perfekt inför kommande veckors julförberedelser...ljus, nya blommor, stjärnor till vardagsrummet och lite annat som behövdes finns nu hemma till att städ och pyssel lusten slår till :-)
Väl hemma blev det Alize och matte promenad med kaffestopp hos liten vovves reservmatte, trevligt som alltid. Efter det så har jag suttit och sytt julrosetter...fotar och visar i morgon...så håll utkik.
Rosetten lyser upp i mörkret :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar