söndag 6 november 2011

Söndagsmorgon



Här hemma har vi en skön söndagsmorgon i soffan jag, dottern och Alize. Gubben drog iväg kl. 7.00 på fiske, sonen sover hos flickvännen så det är bara familjens tjejer hemma.
Jag och Alize har ätit frukost (dottern sov då) och nu intar jag dagens första kopp kaffe i soffan. Försöker att inte komma på något arbetsamt att göra idag då jag mest vill ut och promenera, kanske med ett kaffestopp någonstans på vägen :-)
Förresten, jag ska sy julrosetter idag :-) återkommer på em. och visar.

2 kommentarer:

  1. Blir nostalgisk när jag ser din mugg och minns allt roligt vi upplevde i Kina för ett år sedan...kramar

    SvaraRadera
  2. Samma här, vi hade en helt perfekt resa...trevligt sällskap, mycket att se och uppleva och en sanslös shopping. Undrar om det är därför kaffet smakar extra gott i den muggen :-)Kramis

    SvaraRadera