lördag 5 november 2011

Nytt i garderoben


Nu har jag äntligen haft tid att fota Alizes nya tröja. Den är så mysig tycker jag och sitter perfekt på liten Alizeflicka. Huvan kan jag väl inte påstå att den är så nödvändig utan finns bara där för utseendets skull.
Lovable dog :-)

Visst blev Alize fin i sin tröja!


Gissar att tröjan kommer att användas flitigt då den sitter så bra och är riktigt smidig, en riktig mattefavorit med andra ord. Alize gillar aldrig att klä på sig något men när det väl sitter på så bryr hon sig inte ett dugg. Jag är väldigt noga med att kolla att det inte finns något som kan skava eller vara till obehag för liten yorkieflicka. Tröjan fanns i rött också men jag tyckte att det finns nog med rosa/rött i hennes garderob så det flick bli en i marinblått.

2 kommentarer: