torsdag 10 november 2011

Gårdagen


Igår var det den enda dagen som passade för alla i familjen att fira Farsdag...så där riktigt ordentligt menar jag. Vi åkte i alla fall in till Uppsala och käkade lite "Kinamat" och gick på bio. Det är inte så ofta som vi lyckas samla "trupperna" en hel em/kväll. Hur som haver...vi åt gott och hade det riktigt trevligt sedan traskade vi iväg till bion för att se en av gubbens favoriter...


....Tintin :-) är det farsdagsfirande så är det...så här i efterhand så tycker jag faktiskt att den var helt ok. Vi såg den i 3D och det var första gången som jag såg en sådan film och det var riktigt kul.
Summa sumarum om gårdagen = jag vill ha flera sådana trevliga familje kvällar :-)
Jag och gubben gick bakom våra små telningar till bion och kunde raskt konstatera att de är stora nu...inga bebisar längre utan två fina vuxna människor...
...och Alize då! jo hon hade haft det så bra hos sin älskade extramatte medan vi roade oss i Uppsala. Tack kära vän för hjälpen! Du är GULD värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar