måndag 28 november 2011

Dagens rosett


Ljuvt rosa med ett vitt hjärta i mitten, det är dagens rosett det...
Nu har jag och gubben varit till min mor och hennes sambo med vår lilla prinsessa :-( känns faktiskt inte så kul att lämna henne ifrån sig. Visst är det larvigt...jag vet, men ändå...hon kommer att ha det jättebra och hon trivs där men jag saknar henne i alla fall. Det kommer att kännas väldigt tomt i sängen i natt, tur att jag har gubben :-)
Jag kanske ska passa på att tala om att uppdateringen inte kommer att vara som den brukar under närmsta veckan då jag ska in på sjukhuset för en operation och blir nog kvar ca. 1 vecka. Vad som ska åtgärdas behåller jag för mig själv :-) men jag kan tala om att det inte är något livshotande och jag kommer att må bra snart igen, bra va! Jag väljer att inte vara alltför privat och utlämnande här i min blogg, utan låter den mest handla om lilla Alize.


Min lilla fröken som är världens finaste vovve...eller i alla fall för mig ;-)
Hoppas att jag kan få igång mitt mobila bredband så jag kan blogga lite från sjukhuset, jag har några saker att visa som jag fotat och sparat...på återseende :-)

2 kommentarer:

  1. Kram till dig och Alize!
    Alize får det bra med Buster,kul med en kompis!
    Jag tänker på dig,vi får höras!
    Lycka till,gumman. Kram fr. Eva.

    SvaraRadera