lördag 18 februari 2012

Dagens rosett


Idag har vi varit på kalas och till detta evenemang valdes en röd rosett med swarovskisten i mitten.
Gubben, liten vovve och jag drog iväg imorse för att fira mors sambo på födelsedagen. Vi fick både gott fika och smarrig paj till lunch :)
Min kropp hade dock förmodligen hellre varit hemma och knaprat Ipren då febern och hostan inte är att leka med :( ska tillägga att jag hade kollat om de ville att sjuka jag skulle dyka upp på deras tröskel innan vi for.
Alize blev lika lycklig som alltid då hon upptäckte var vi var på väg...hon skriker i bilen den sista biten innan vi hinner stanna och släppa ut henne.
Alize busade som vanligt med Buster och kissade på hela tomten i sin iver att markera över Busters ställen...det hade hon inget för...han kom efter och pinkade han också :)

Att rulla sig i snön är också kul...

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag heter Maria och brukar titta in och läsa din blogg. Hon är så otroligt söt din lilla Alize, underbara rosetter har hon också.
    Min hund heter Teo och vi har också en blogg. Jag har länkat till din blogg från mina blogglänkar som jag läser. Hoppas att det är ok!
    Titta gärna in på våran blogg om du vill.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria!
      Jag blir lika glad och förvånad varje gång någon läsare hör av sig...tänk att det finns någon "där ute" som läser min blogg :)Självklart är det ok att länka till min blogg och jag ska givetvis kolla in din blogg. Ha en fortsatt trevlig söndag!
      Med vänlig hälsning
      Madeleine & Alize

      Radera