torsdag 2 februari 2012

Helgplaner


På grund av alla dessa kalla minus grader har vi inte varit ute och gått så mycket idag...det har blivit flera kortisar istället. För att jag skulle få lite motion blev det en sväng till simhallen där jag simmade 2000m, duktiga jag :-) om jag nu ska vara riktigt ärlig var det nära att jag valde att sitta i soffan och glo på TV. Tur att jag har en så go gubbe som uppmuntrar mig att komma iväg, det känns toppen när man väl är klar. Inte nog med det han hade städat och fixat middagen innan jag kom hem från jobbet också...han vill nog ha hämtning efter morgondagens fiske tror jag...
Igår hade Alize och jag sällskap på vår långpromenad av liten vovves älskade extramatte, det är så mycket roligare att ha någon att prata med när man går. Jag ska försöka lura ut henne fler gånger i helgen :-)
Helgplanerna då...ja, vad göra? Hade tänkt åka till mor men det funkade inte då det var så mycket kring ungdomarna våra...det får nog bli till att ta tag i mitt extrarum där det råder total kaos. Ett par promenader och simning på söndag får vara helgens motion.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar