söndag 26 februari 2012

Dagens rosett


Idag skiner solen från en klarblå himmel :) valet av dagens rosett föll på en ljusrosa skapelse med vita prickar och vita pärlor i mitten.
Jag, gubben och Alize drog iväg till Uppsala kl. 03.30 (gäsp) för att hämta hem vår dotter som kom med bussen från Umeå, därefter blev det till att sova lite innan vi åt frukost. Jag och Alizes älskade extramatte stack iväg och simmade (2000m) och efter det bjöd hon på kaffe :) Efter lite planering och snack kring vår kommande Londonresa och om årets tomatodling åkte jag hem. När jag kom innanför dörren visade det sig att Alize och gubben var på väg ut i skogen på promenad...jag släppte träningsväskan och gjorde dem sällskap. Vi traskade runt på fina stigar i skogen i 40 min...nu är jag trött!
Alize njuter av sol och frusen slaskfri snö. Länge leve skare!


3 kommentarer:

  1. Såg er idag när ni var på väg ut. Men vilken skog går ni i?? Massa stigar lätt mysigt. Vi går alltid i skogen närmast oss andra sidan "stora vägen" Men vill ju gärna ha fler stigar att promenera på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi traskar antingen uppe runt dammen eller som igår i skogen bakom skolorna.

      Radera
    2. Ok har aldrig tänkt på att det finns promenadstigar i de skogarna får allt ta en sväng dit

      Radera