söndag 19 februari 2012

Längtar...


Liten kortbent hårboll och jag längtar efter långa sköna skogspromenader nu...att traska runt hemma i samhället är inte på långa vägar lika roligt som att gå i skogen. Visst har snön sin charm men nu kan den dock få försvinna för den här säsongen.
Sjukstugan fortsätter tyvärr här hemma...tur att husse är piggare och har tagit vid där jag säckade ihop...så liten Alize får sina promenader. Jag har redan nu ringt arbetskamraterna och sjukskrivit mig iallafall till och med onsdag :( Ingen mening att ens försöka med feber, grym hosta och ingen röst.
Så det ser ut som Alize har sällskap hemma en vecka till, sonen har ju sportlov + att jag blir hemma delar av veckan i alla fall.
Vi får sitta här hemma och drömma om varma vindar och gröna skogspromenader :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar