måndag 13 februari 2012

Ny vecka nya mål...


Ja, då var veckans första arbetsdag avklarad.
Alize har haft sällskap hela dagen här hemma då husse är sjuk :( 39 i temp så han är inte alltför kaxig...tur att liten vovve är den bästa kompisen när man är sjuk.
I kväll är det dags för mig att gå på vattenaerobics igen, tisdag vankas kaffe hos bästa extramatten, onsdag bjuder på långpromenad (hoppas på sol) torsdag städa, fredag långpromenad och skjutsa dottern till Uppsala (hon ska åka till min far i Lappland+ hälsa på min bror m. fam) lördag njuta av helgen, söndag simma. Så har jag planerat...inget särskilt kul kanske (förutom kaffedaten) men det roliga får jag plocka in eftersom :)
Liten motsträvig vovve är numera en ren och väldoftande krabat...det blev ett besök i badkaret igår kväll. Efter torkning och kamning var hon dock nöjd med att allt pälsjobb var över för ett tag framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar