måndag 27 februari 2012

Dagens rosett


Rosa/vit rutig "köpe" rosett med rosa sidenros i mitten + en liten glittrande sten :) pryder liten Alize flicka idag.
Just denna söta vovve och jag har varit ute och tankat lite härlig energi i solen idag...jag blev förfrågad om jag kunde tänka mig att börja jobba tidigare i morse...det betydde att jag kunde gå hem tidigare...inget svårt val med andra ord...härligt att komma hem när solen sken så fint och ta med bästa yorkien på promenad.
Strax hemma kom en av alla mina svägerskor och körde om mig, stannade till och frågade om hon var välkommen på kaffe. Självklart! Trevligt sällskap och gott kaffe är bästa kombinationen av alla :)
Bästa promenad sällskapet men dock värdelös på kaffedrickning ;)
Vet ni vad? Snart ska jag iväg på vattenaerobics igen...längtar...förra veckan hade jag feber och fick vackert stanna hemma...
Härligt att rulla sig i snön.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar