torsdag 23 februari 2012

Paket :)

Igår kom mitt/Alizes paket från Le Chien...spännande...gissa vad detta rosa fluffiga är för något...
Jepp, en rosa mysig badrock till liten fryslort att ha efter badet...ska som vanligt bara göra den lite mer praktisk innan jag visar den på...lite fler kardborreband och väck med knytskärpet :) Visst kan hundkläder vara söta men det viktigaste är ändå att de ska fylla en funktion, vara sköna och praktiska.

Sedan hade jag äntligen beställt det söta strasshjärtat...men det fick jag inte :( 
Det fanns inte kvar att beställa längre...synd...men istället hade de skickat med en stor påse i ersättning...:)
Den var fylld med en massa rosetter och spännen...
En hel del, eller hur! Jättesöta!
Jag tycker att det var en fin gest att göra så här...inget som man förväntar sig :) Tusen Tack!
Nu är det dock så här att jag inte brukar använda rosetter med gummisnodd på Alize...så jag kom på att det är dags att anordna lite tävlingar här i bloggen...som priser kör jag rosetterna från Le Chien :) då kommer deras generositet fler till gagn...vad säger ni?
Jag startar första tävlingen i helgen...håll ögonen öppna!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar