måndag 9 juli 2012

Dagens rosett


Rosa blev det idag :) med ett vitt pärlemorhjärta i mitten.
Alize och jag gick upp tidigt i morse för att göra oss redo för att åka till hundtrimmet. Jag drog på mig träningskläderna och Alize fick tofsen fixad + att vi båda åt lite frukost (visst Elza blev också kammad och fick frukost)...
Alize ville i vanlig ordning inte kliva ur bilen när vi kom fram...hon gillar verkligen inte att bli lämnad där...dock desto gladare när det är dags för hemfärd :)
Medan Alize blev friserad passade jag på att köra ett träningspass ivrigt påhejad av alla kossor som kantade min träningsrunda. Hundtrimmet ligger ute på landet så det finns rikligt av kossor och tyvärr en dj*vla massa flugor...fy f*n vad de var irriterande.
Nyklippt och fin
Nu blir det lite svalare i sommarvärmen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar