torsdag 12 juli 2012

Dagens rosett



Vi provade en av de andra nya rosetterna idag...rosa/vaniljrutig med en swarovskisten i mitten :)
Alize och Elza börjar kunna leka lite smått med varandra nu och Alize vill kolla att allt går rätt till då vi träffar andra hundar...hon är verkligen ett stöd till vår lilla tjej.

Dottern och jag har varit iväg till ett av mina "band paradis" men idag hade jag ingen större tur...det blev bara fyra nya band + att jag handlade på mig mer rött sidenband då det är en strykande åtgång på Yorkierött.

Alize och gubben gick ner till sjön och kollade men hör och häpna... Alize badade inte!!! Kan kanske bero på kylan i luften eller jag vet inte vad...
Om solen behagar sig titta fram i morgon ska vi ta med oss alla vovvar och gå ner en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar